Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Νέα συλλογή vintage φορεμάτων Per mano.....χειροποίητες ξύλινες καπελιέρες!!!

Η νέα συλλογή φορεμάτων βάπτισης Per mano ολοκληρώθηκε και σας την παρουσιάζουμε...!!!!!





ξύλινη  καπελιέρα βάπτισης

ξύλινη καπελιέρα βάπτισης


 

Vintage βαπτιστικά

Vintage βαπτιστικά

Vintage βαπτιστικά

Vintage φόρεμα βάπτισης




Vintage φόρεμα βάπτισης









Ρομαντικό φόρεμα βάπτισης




ρομαντικό φόρεμα βάπτισης σε ιβουάρ και ροζ παστέλ χρώμα

Ρομαντικό φόρεμα βάπτισης
Vintage φορέματάκι βάπτισης,χειροποήτη ξύλινη καπελιέρα βάπτισης ζωγραφική στο χέρι




Vintage φορεματάκι βάπτισης



Κάπα γούνινη,ολομέταξος φιόγκος




Παλτό βάπτισης βελούρ of white ,με λεπτομέρειες από δαντέλα


Vintage μεταξωτό φόρεμα βάπτισης





Παλτό βάπτισης



 


Vintage Ξύλινη καπελιέρα βάπτισης


Ξύλινη καπελιέρα βάπτισης



Χειροποίητη καπελιέρα βάπτισης Per mano


3 σχόλια:

  1. Μαράκι μου μπράβο σου! Μου άρεσαν πολλά αλλά θα διάλεγα αυτό στην όγδοη φωτογραφία! Ερωτας με την πρώτη ματιά! Εύχομαι μόνο επιτυχίες και καλές πωλήσεις!!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ονειρεμένα! Ρομαντικά τόσο όσο πρέπει για τα δικά μου γούστα! Αγαπημένο μου (μιας και το ξεκίνησε η αδελφή μου το τελευταίο φόρεμα με την ροζ δαντέλα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα,ρούχα και κουτιά,τέλεια δουλεμένα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή