Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Ονειρεμένο vintage φόρεμα βάπτισης.....κουτί δώρου για νεογέννητο......καπελιέρα βάπτισης

Δεν θα πω πολλά, θα σας περιγράψω τις τελευταίες δημιουργίες μου και θα σας αφήσω να τις.... εύχομαι...απολαύσετε!
Μεταξωτό φόρεμα βάπτισης σε συνδυασμό με βαμβακερή γαλλική δαντέλα, ζώνη από μεταξωτή οργάντζα, κηπούρ βαμβακερή ραντούλα και τέλος η πινελιά που κάνει τη διαφορά, μανικάκι πλεκτό στο χέρι με μεταξωτό απαλό μοχεράκι! Το φόρεμα συνοδεύει το καπελάκι bonet και οι χειροποίητες πετσέτες του!




Ρομαντικό χειροποίητο μεταξωτό φόρεμα βάπτισης για μικρές πριγκίπισσες!!!







Στη συνέχεια της ανάρτησης μου θα δείτε μια χειροποίητη καπελιέρα με θέμα το ξύλινο αλογάκι για κοριτσίστικη βάπτιση. Ζωγραφική στο χέρι, πέρλες, banners, ξύλινα αξεσουάρ συνθέτουν ένα παιχνιδιάρικο κουτί βάπτισης σε vintage ύφος.
Σήμερα θα σας κάνω και μια άλλη πρόταση και ελπίζω να την αγκαλιάσετε με την ίδια αγάπη που αγκαλιάσατε εμένα και τα χειροποίητα βαπτιστικά του Per mano. Το μικρότερο κουτί που ακολουθεί είναι χειροποίητο, ζωγραφική στο χέρι με θέμα το ζιπουνάκι του μωρού σε παστέλ χρώματα, ένα κουτί δώρου με λίγο χαρτί αφής για να το προσφέρετε στο νεογέννητο μωράκι τα δώρα σας! Ζιπουνάκια, καλτσάκια, πιπίλες, καλλυντικά φροντίδας του μωρού και ένα σωρό άλλα καλούδια τυλίγονται σε χειροποίητο κουτί για να ενθουσιάσει όλες τις μανούλες!
Στη συνέχεια των αναρτήσεων μου θα παρουσιάσω ανάλογα κουτιά για την συγκεκριμένη περίσταση αλλά και για την περίοδο των γιορτών. Ένα κουτί δώρου το οποίο στη συνέχεια θα διακοσμήσει το παιδικό δωμάτιο, θα χρησιμεύσει ως keepsake για να φυλάξει η μανούλα τα ενθύμια και τα πρώτα αναμνηστικά  του μωρού της.


vintage βαπτιστικό φόρεμα
Δείτε περισσότερα στο Facebook
Πατείστε επάνω στο link

https://www.facebook.com/Per-Mano-189577887860678/
https://www.facebook.com/Per-Mano-189577887860678/
https://www.facebook.com/Per-Mano-189577887860678/
https://www.facebook.com/Per-Mano-189577887860678/




Χειροποίητο ρομαντικο μεταξωτό φόρεμα βάπτισης για να ντύσει αριστοκρατικά και φίνα τις μικρές πριγκίπισσες!!!

per mano


Μεταξωτό φόρεμα βάπτισης σε συνδυασμό με γαλλική βαμβακερή δαντέλα

φόρεμα βάπτισης per mano

κηπούρ ραντάκι,πλεκτό χειροποίητο μανίκι με μεταξωτό μοχεράκι ,γαλλική δαντέλα




 Το καπέλο βάπτισης bonet συμπληρώνει το υπέροχο φόρεμα και την άκρως ρομαντική εμφάνιση του μωρού σας! χειροποίητη πετσέτα βάπτισης με πλεκτό μοτίφ λουλουδάκι συνδυασμένη στο ίδιο ύφος του φορέματος!



per mano

πετσέτες  βάπτισης per mano

Λαδόπανο με δανδέλα στα τελειώματα, πετσέτες βάπτισης δανδέλα,καπέλο bonet



Μεταξωτό καπέλο βάπτισης




Βαπτιστικό κουτί με θέμα το ξύλινο αλογάκι


Βαπτιστικό κουτί με θέμα το καρουσέλ

κουτί βάπτισης με θέμα το ξύλινο αλογάκι

χειροποίητο κουτί βάπτισης,ζωγραφική στο χέρι!

per mano



σετ βάπτισης για κορίτσι

Χειροποιήτο κουτί δώρου για νεογέννητο!


κουτί δώρου για νεογέννητο κοριτσάκι
χειροποίητο κουτί δώρου,ξύλινο καδράκι ζωγραφική στο χέρι στο κέντρο



κουτί δώρου per mano

per mano

χειροποίητο κουτί δώρου

 

σας ευχαριστώ πολύ!









41 σχόλια:

  1. Είναι πραγματικά ονειρεμένο!!!! Αν επρόκειτο να βαπτίσω κοριτσάκι, σίγουρα αυτό το φόρεμα θα διάλεγα!!! Είναι απολύτως του γούστου μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι πανέμορφο σετάκι . Όλα φτιαγμένα με μεράκι . Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όλα σου υπέροχα!! αλλά με αυτό το δαντελωτό σκουφάκι ΕΛΙΩΣΑ!
    Πάντα επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ευχή σου πραγματοποιήθηκε: Τα θαυμάσαμε!
    Ενώ συνήθως οι δημιουργίες σου είναι απαίσιες, αυτή τη φορά είναι καλές!!!
    Γλυκιά μου, πλάκα μας κάνεις???!!! Κάθε φορά μένουμε με το στόμα ανοιχτό με όόόλα αυτά που μας δείχνεις!!!
    Ούτε καν η λέξη θαυμασμός, δεν μπορεί να περιγράψει επ' ακριβώς αυτά που νιώθουμε!!!
    Δεν θυμάμαι να έχω δει ποτέ κάτι εδώ μέσα και απλά να το έχω προσπεράσει... Πάντα "κολλάω"!
    Η αγάπη, το μεράκι και ο επαγγελματισμός φαίνονται!!!
    Φιλάκια αμέτρητα, κούκλα μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου έρχεται να πεθάνω με αυτά που μου γράφεις......!!!!! τι να πω τώρα....τόσα που μου είπες τα ευχαριστώ είναι λίγα!!!!
      σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  5. Είναι όλα υπέροχα, αλλά το φορεματάκι με ξετρέλανε. Ειλικρινά, είναι το πιο όμορφο φορεματάκι βάφτισης που έχω δει - ένα πραγματικό κόσμημα!! Μπράβο!
    Καλό Σ/Κ, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου με συγκινείς,ευχαριστώ πολύ!!!
      καλή εβδομάδα!!!
      φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Μαρία μου είναι όλα τόσο μοναδικά και ξεχωριστά που μένω με το στόμα ανοιχτό! Το φόρεμα ενα κομψοτέχνημα , λεπτοδουλειά και χάρη , αλλά και το καπελάκι υπέροχο!
    Και τα δυο κουτιά πολύ όμορφα και χρηστικά! Εχεις εξαιρετικό γουστο
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω για τα τόσο όμορφα λόγια!!!
      φιλάκια άπειρα σου στέλνω!!!

      Διαγραφή
  7. Μπράβο , Μαρία μου !!!! Όλα καλοδουλεμένα και ΥΠΕΡΟΧΑ !!!!!!!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη δουλειά!!!!!!!!!!!!!Το μικρό κουτί δώρου είναι πολύ όμορφη ιδέα και σίγουρα θα ξετρελάνει τον παραλήπτη!!!!!!!!Περιμένουμε κι άλλα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κορίτσια ευχαριστώ πολύ, νομίζω και εγώ πως ο παραλήπτης θα ενθουσιαστεί!!!
      προσχώς τα υπόλοιπα!!!

      Διαγραφή
  9. πολύ όμορφα όλα..ωραίο το γούστο σου...μου άρεσε το δαντελένιο φορεματάκι...μου αρέσουν δαντέλες και φυλλούρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ δελφινάκι!!! είμαστε τα δαντέλας και οι δύο.....πως να μην είμαστε τόσο όμορφες που είναι!!!
      φιλούθκια!!!

      Διαγραφή
  10. Μαρία μου τι φόρεμα ονειρεμένο ήταν αυτό;;;;;;;
    Καταπληκτικό! Πραγματικό αριστούργημα! :))
    Μπράβο σου! Οι δουλειές σου είναι πάντα αριστοκρατικές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!
      καλή εβδομάδα!!!
      φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίος συνδυασμός υλικών.Φόρεμα ιδανικό για μικρές πριγκίπισες!!! Παραμυθένιο!!! Τα κουτιά εξαιρετικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι να πρωτοσχολιάσω δεν ξέρω για ακόμη μία φορά!!! Ονειρικά όλα!!! Το σκουφάκι όμως με ξετρέλανε! Απίστευτο!! Μπράααααβοοοοοοοοοοο!!! Καλοπούλητα να είναι!!! φιλιά πολλά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω και εγώ πια, τα λόγια σου κάθε φορά με σκλαβώνουν ειλικρινά Κατερινάκι!!!!
      να είσαι πάντα καλά και καλές δουλειές και σε σένα κορίτσι!!!
      φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  13. πω πω αφωνη!να πω για το φουστανι, για τα ζωγραφιστα κουτια;πριγκιπικα, γεια στα χερια σου!
    καλημερα και φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα πλεχτό μπισκοτάκι!!! σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
      φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα γλυκό μου Μαράκι..κάθε φορά που μπαίνω εδώ έχει αρώματα παραμυθιού..ονειρεμένο είναι πολύ λίγο μπροστά σε τόση ομορφιά!!ο συνδυασμός λευκού-ροζ απίστευτος..ένα δαντελένιο σύννεφο εξαιρετικό γούστου και άψογης εκτέλεσης..τα κουτιά δεν το συζητώ..ότι πιό μοναδικό για να φυλάξει η μητέρα τα ενθύμια της τόσο σημαντικής μέρας του μωρού της!!μαγεία όλα,.θερμά συγχαρητήρια κοριτσάκι μου απίστευτο!!φιλάκια άπειρα..καλή βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είσαι απίθανη βρε Καιτούλα,πάντα γλυκιά και μελιστάλαχτη!!!! σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου τα όμορφα, με κάνουν και κοκκινίζω !!!
      καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

      Διαγραφή
  15. Ταλεντάρα!!! Αυτό έχω να πώ Μαράκι μου.....
    Το φόρεμα το λάτρεψα, είναι απίθανο όπως και όλα τα άλλα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου εσύ γλυκό και απίθανο!!!
      φιλάκια πολλά και σε σένα ταλεντάκι της γαστρονομίας και της φωτογραφίας!!!

      Διαγραφή
  16. Μα είναι όλα υπέροχα !
    Η λεπτομέρεια του πλεκτού στο μανίκι του φορέματος εξαιρετική !
    Φιλάκια Μαράκι, γεια στα χέρια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ότι και να πω σίγουρα θα φανεί σαν να έχω αντιγράψει κάποια φίλη! Όμως πραγματικά είναι φανταστικά! Το δε φόρεμα, πριγκηπικό!!!!Γεια στα χέρια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Τζίνάκι!!! κάθε σχόλιο που γίνεται μου δίνει τη χαρά να συνεχίσω!!!

      Διαγραφή
  18. Yπέροχαααααααααααα όλα! Μπράβο σας! Πως μπορούμε να μάθουμε τιμούλα για το φορεματάκι και τα υπόλοιπα κομψοτεχνήματά σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στην στήλη του blog Επικοινωνία μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία μας και να μάθετε περισσότερα για μας!
    Σας ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή